lørdag den 17. maj 2014

Det Hygsomt - Raw & Rustic



I dag blev dagen brugt på en morgenløbetur på 10 km. og efter en tur til Frederiksberg, sammen med en veninde, så jeg endelig kunne få prøvet at spise Hos Raw&Rustic. Maden var super god, men dog lidt pebret. 

På Raw&Rustic, kan b.la. bestille glutenfrit, vegansk og raw. Jeg var specielt meget begejstret for deres juice. Jeg bestilte en 'Amazing Green', som simpelthen bare var så god. Jeg var ret bange for, at den ville være for tynd og sjasket, som mange andre green juices jeg har smagt har været, men den her var bare fjong! 

Deres sandwitch var super velsmagende. Brødet var lidt alla et foccacia brød, som smagte ganske dejligt. Chokoladekagen var lidt svær at bedømme til at starte med. Man skulle ligesom fumle lidt rundt med smagsløgene med den første bid, før at man rigtig havde en fornemmelse af smagen. Kagen var pebret (42 kr) i forhold til størrelsen, men var til gengæld så også så tilfredstillende, at man ikke behøver meget af den. Selvom den var tung i smagen, var den let at arbejde med og smeltede let på tungen. Kagen kan varmt anbefales om ikke andet så for at få lidt af en smagoplevelse!

Når alt kommer til alt, er jeg rigtig glad for denne smagsoplevelse trods prisen. Kvalitet koster! 

Har du nogensinde prøvet at spise på Raw&Rustic?
Har du prøvet at spise Rawfood før? 

Mette 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar